تجوی شریک زندگی من از چین متعلق بود که به خاطر آن رویای من است که زمانی که من فارغ التحصیل بنابراین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در جستجوی شریک زندگی من از چین متعلق بود که به خاطر آن رویای من است که زمانی که من فارغ التحصیل بنابراین من با ناز چینی ازدواج خواهد کرد به دنبال و دختران تحصیل کرده که من با تمام قلب او را دوست دارد و هرگز مرا تنها نمیگذارد
اگر مجرد هستید پس لطفا با من تماس بگیرید هر otherCuáles درک کنند که ما از توابع میکرو چینی پزشکی Omosterapia؟

عملکرد میکرو چینی پزشکی Omosterapia؟ به طور کلی چه هستند، میکرو چینی پزشکی omosterapia خوبی می تواند با طب غربی کار می کنند، چه تر است، این درمان می تواند عوارض جانبی ناشی از داروهای غربی را کاهش دهد، برای به دست آوردن اثر درمانی بهتر.

توابع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

عملکرد کلیه 1.Prevent رو به وخامت

داروهای چینی با اتساع عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز ارائه شده است. پس از آن داروهای موثر به ضایعات کلیوی، که می تواند از انتشار عوامل التهابی متوقف و مشخصات مواد مضر به کلیه نفوذ کرده است. به این ترتیب، شما می توانید بدتر شدن عملکرد کلیه بلافاصله و به طور موثر را متوقف کند.

2.Active خود تکرار از سلول کلیوی کاربردی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند خود تکرار از سلول های کلیه عملکردی فعال شدن و ترویج بازسازی ساختار کلیه است. مواد فعال در داروهای چینی می تواند فیبروز کلیوی جلوگیری، گشاد شدن عروق در تمام سطوح، بهبود بازسازی و تمایز سلول های کلیه عملکردی. در همین حال، داروها می تواند ترشح فاکتورهای رشد به منظور فعال تشکیل عروق خونی جدید و سرعت بخشیدن به بازسازی گلومرول حمایت می کنند.

3.Improve اختلالات متابولیک و یک محیط هوازی برای تعمیر سلول های عملکردی کلیه فراهم می کند.

داروهای موثر می تواند رگ های خونی گشاد می شوند در تمام سطوح و افزایش عرضه خون و اکسیژن به کلیه ها. بنابراین، آن را می تواند یک محیط هوازی برای بازگرداندن کلیه ها آسیب دیده ایجاد کنید. به عنوان ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن علت اساسی فیبروز کلیوی است، یک بار این شرایط معکوس می شود، زوال عملکرد کلیوی متوقف خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل یا نارسایی کلیه، لطفا تماس با دکتر whatrsapp ما +8615732170898 یا پیام زیر را ترک، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: